Geen producten in de winkelwagen.
Veelgestelde vragen
Bestelinformatie
Ik heb een vraag over een product
Je mag ons altijd bellen. Kijk daarvoor even op onze contactpagina om direct te zien welke beloptie je moet kiezen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Via onze webshop. Telefonisch handelen wij geen bestellingen af.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten bedragen €9,99. Komt je bestelling boven de €100, dan betaal je géén verzendkosten. Ben je een verkooppunt of fokker? Dan betaal je geen verzendkosten bij een bestelling van 50 kilo of hoger. Is dat even mooi meegenomen!
Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
Dat is vervelend om te horen. Neem even contact op met onze klantenservice. We willen namelijk dolgraag dat je viervoeter gelukkig wordt van ons kvv hondenvoer. In overleg met onze klantenservice ruil je je producten of krijg je je geld terug. Dit laatste kan alleen als de doos nog niet leeg is.
Hoe weet ik hoe laat mijn bestelling komt?
Wij doen er alles aan om je bestelling op tijd bij je af te leveren. Zo houden we je op de hoogte:
- Twee dagen voor levering, krijg je een e-mail met het tijdsblok waarin onze chauffeur komt. Dit is altijd een tijdblok van maar twee uur.
- Vijftien minuten voor levering stuurt onze chauffeur een berichtje naar je 06-nummer, met daarin de mededeling dat hij er bijna is.
- Als je bestelling met DHL wordt bezorgd, is je product ook live te volgen met een track & trace code. Zo weet je precies waar en wanneer we ergens zijn. Handig!