Geen producten in de winkelwagen.
Veelgestelde vragen
Mijn account
Kan ik op factuur bestellen als zakelijke klant?
Dat kan, maar wel alleen na goedkeuring. Neem daarvoor contact met ons op.
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
In de nieuwsbrief zit onderaan een button ‘afmelden voor nieuwsbrief’. Eén klik en je ontvangt de nieuwsbrief niet meer.
Hoe kan ik mijn adres(sen) wijzigen?
Je adresgegevens wijzigen doe je in je account. Login en klik op het potloodje in de hoek. Super easy.
Kan ik een bestelling plaatsen zonder account?
Nee. Om een bestelling te kunnen plaatsen heb je een account nodig. Ga daarvoor naar de inlogpagina.
Hoe maak ik een account aan?
Leuk dat je klant wilt worden! Klik op het poppetje rechtsboven in het menu en registreer jezelf door je gegevens in te vullen. Als je daarna inlogt in je account, zie je je eigen overzicht. Eén plek waar al je bestellingen staan. Makkelijk toch?