Gratis verzending bij bestellingen vanaf €100

Veelgestelde vragen

Levering

Geen probleem. Dit kan tot twee dagen voor levertijd. De levertijd staat op je factuur. Neem hiervoor contact met ons op. Let wel op dat we hiervoor administratiekosten kunnen rekenen en we altijd een order via onze webshop geplaatst willen zien zodat de aflevering zo soepel mogelijk verloopt.

Je kunt je bestelling nog twee dagen voor levertijd wijzigen. Dit doe je eenvoudig in je account. /mijn-account . Let wel op dat in al betaalde orders geen veranderingen ,meer kunnen worden aangebracht en voor nieuwe orders administratiekosten in rekening gebracht kunnen worden.

Nee, op nationale feestdagen hebben onze bezorgers vrij. Maar op Dierendag rijden we uiteraard wel rond. Want dat is natuurlijk de meest belangrijke feestdag van het jaar.

Nee. Wij bezorgen alleen van maandag tot vrijdag. Houd hier dus rekening mee in je bestelling.

Door één van onze enthousiaste bezorgers. Zij zijn vijf dagen in de week voor je onderweg, met vijf bestelauto’s en een vrachtwagen. En soms nemen ze zelfs hun trouwe viervoeter mee tijdens de rit.

Wij bezorgen op een vaste dag in de week en daarom zijn we iedere dag in een ander postcodegebied, in de regel moet u hiervoor twee werkdagen voor levering bestellen. Zo rijden we efficiënter en zorgen we voor minder uitstoot van uitlaatgassen. Dat vinden we belangrijk. Het kan hierdoor even duren voor u uw order in huis heeft. Ook kunt u een andere leverweek kiezen tijdens het bestellen.